Известие

Collapse
No announcement yet.

Евентуален проблем с дебитомер?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Евентуален проблем с дебитомер?

    Здравейте!
    От доста време имам проблем с моята колица. По-съществен е на газ и по-малко се усеща на бензин. Проблемът е, че при плавно подаване на газ на всяка от предавките, при около 1400-1800 оборота, колата почва да прекъсва и да тресе. Оправя се или като отпусна педала на газта или като подам повече газ. Сменил съм почти всичко, освен компютър и дебитомер. Та, молбата ми е ако някой около Пловдив е с такава кола, като от подписа, би ли се съгласил да разменим дебитомерите за проба? Незнам от какво друго може да е вече?!
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

  • #2
    Класическите неща като пропуск на въздух неиде след дебитомера до дросела + колектора прегледани ли са!?
    Датчика на дросела наред ли е !?
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Аз мога да помогна с пробата, колега, само кажи кога и къде (но след работно време де).
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        Извинявам се, че ме нямаше толкова време на линия и благодаря на отзовалите се!
        Що се отнася до евентуален пропуск на въздух не мисля, че има, защото март месец правих глава и сменях сегменти. Казах на майстора да погледне точно тази част след дебитомера, та чак до всмукателниите колектори, но всичко било наред.
        Alfa User, ако все още си навит на пробата, остви ми номера си на лични да се разберем нещо.
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

        Comment


        • #5
          Този датчик на дроселовата клапа как се проверява?? Сигорно трябва да се смени с нов.

          Comment


          • #6
            аз залагам на запалителна система тва за мене си е ярък приемр за пропуск в искрата, пък бил той от свещи, кабели или бубина.
            Иначе и дебиломера и ТПС (на дросела) се проверяват и с прост мултицет бавно и плавно няколко пъти в целия си диапазон на работа. Дебитомера ако има прекъсване се хваща и се мести с много малко "стрелката вътре" да върви по Неизтърканата част на графитената писта
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              По-горе бях писал, че съм сменил почти всичко. Кабели и свещи беше първото нещо. Дори няколко пъти вече. А, бобините съм ги сменил с тези от предишната ми кола, която работеше идеално. Що се отнася до дебитомера, не съм много в час, но един специалист ми каза преди година и нещо,че е от дебитомера и го врътна малко. Обаче ефект почти нямаше. Някакви други причини може ли да има?
              Last edited by gaiska; d.m.y г., 07:12.
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #8
                И при мен има подобен симптом, но е по скоро придърпване и диапазона на проблемните обороти е 1700-2000. По същия начин се оправя/отпускане на газта или подаване на повече газ/ и също почти не се усеща на бензин и е чувствителен на газ.
                Понеже на 1.7 мотора го нямаше, а се появи с този 2.0 бях набедил вариатора, но не е от него. С откачен соленоид си е същото положението. Частите като ТПС, кабели/правени от Бош на метър + Бош лули/, свещи/Беру УлтраХ/, бобини/Бош/, комутатори, Дебитомер и т.н. по 2-ката са ми тези от 1.7-цата.
                Принципно за дебитомера си мисля и аз/износен участък на пистите/, но не знам, не съм мерил. Трябва да хвана Бай Мимо да позамери... Драсни, ако с дебитомера от Алекс се оправи при теб.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  аз залагам на запалителна система тва за мене си е ярък приемр за пропуск в искрата, пък бил той от свещи, кабели или бубина.
                  Иначе и дебиломера и ТПС (на дросела) се проверяват и с прост мултицет бавно и плавно няколко пъти в целия си диапазон на работа. Дебитомера ако има прекъсване се хваща и се мести с много малко "стрелката вътре" да върви по Неизтърканата част на графитената писта
                  Това е добър съвет

                  Comment


                  • #10
                    Двигателя тресеше, като работеше, но както казах един майстор отваря дебитомера и го мръдна с едно или две зъбчета. Тогава не ми се стори да има нещо износено. Колата спря да тресе толкова много , но придърпването не се оправи. Майстора изпробва няколко варианта на преместване на стрелката на дебитомера, но този който е в момента е най-удачен. Лошото е , че колата си придърпва, както преди.
                    Last edited by gaiska; d.m.y г., 12:20.
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #11
                      Това става или от въздух в системата или от запалване.
                      По първа точка, ако не е спукан някой въздуховод или смукател, то основният заподозрян е вакуумният усилвател на спирачките - изолирай го и виж как ще е!
                      По втора точка са кабели, бобини и свещи. На последните виж разстоянието между електродите.
                      Обаче всичко до тука е рутина.
                      Истинският проблем може да е в главните релета и подаването на плюс към бобината - подай директен плюс на бобините от акумулатора и виж какво ще стане.
                      Страшно много коли си патят от нагорели релета и клеми.
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        А пробвахте ли с изключен вариатор ?
                        Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                        Comment


                        • #13
                          Вариатора го изключих, но не забелязах никаква промяна. Плюс към бобините незнам как да подам. Може би трябва да откачам буксата от комутаторите и там да правя някакви преходници или какво?
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #14
                            А газова имаш ли?

                            Comment


                            • #15
                              Ако за газова уредба питаш, то да, имам. Бях писал в началото, че проблема се усеща доста повече на газ, докато на бензин е по-малко.
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment

                              Working...
                              X